• מכשיר אפילציה ואנטי אייגינג – Twinlight COBRA

    Twinlight COBRA – מכשיר אפילציה משולב מכשיר RF לטיפולי אנטי-אייגינג

    *** שימו לב המכשיר אזל מהמלאי לדגם חלופי לחצו כאן ***

    ב Twinlight COBRA קיימת טכנולוגית RF גלי רדיו בתדר רציף ומסונן לטיפולי אנטי-אייגינג אפקטיביים ביותר. שידור ה RF מועבר לעומק מדויק ברקמה ויוצר חימום מבוקר התורם למיצוק, הצערת העור והפחתת קמטים,  כמו כן גלי ה RF גורמים לחידוש תאי הרקמה ותאי השריר.  התדר המועבר יוצר ומחדש את הקולוגן ומשפר את האלסטין באופן האידיאלי ובכך מאיץ את הליך האנטי-אייגינג מה שגורם לשיפור מרקם העור והאזור המטופל.

    בנוסף לנאמר, הטיפול בטכנולוגית גלי הרדיו תורם להמסת שומנים רכים – הליך בו החימום המדויק של תדר ה RF מועבר לשומנים הרכים ברבדים שמתחת לרקמה וממיס אותם, השומנים מתפרקים ומתנקזים באמצעות האצת מערכת הלימפה ומוסרים מהגוף. על כן הטיפול תורם להרזיה ומיצוק. יתרונות נוספים מובהקים בטיפול בגלי הרדיו הנם עיסוי לימפתי והרמת הטונוס.

    הצערת גב כפות הידיים – במכשיר Twinlight COBRA ניתן לטפל באזור כפות הידיים באמצעות גלי הרדיו – RF, החימום המבוקר באזור כפות הידיים מחדש את התאים ומשפר את החלבונים האחראים על איכות וגמישות העור (אלסטין) ובכך מעניק לעור מראה חדש, רענן וצעיר.

    האזורים המומלצים לטיפול: מאזור המחשוף ומעלה, גב כפות הידיים.
    לתוצאות מקסימליות – מומלץ למרוח שמן גליצרין באזור המטופל, יש לשתות 5-6 כוסות מים לפני טיפול.

    המכשיר מספק מענה לטיפולי אפילציה – טרמוליזה באמצעות גלי רדיו ומחט להסרת שיער על כל גווניו ברמה גבוה עם טכנולוגית FADE-IN הבלעדית להפחתת כאב ובשילוב לייזר רך 675 נאנומטר לאיחוי הרקמה החיצונית באזור הטיפול.

    למכשיר תכנית ייעודית לטיפול בקופרוז (נימי-דם) ובספחי עור. התוצאות מדהימות ומיידיות.

    רוצים לדעת עוד על > טיפולי אפילציה

     

     מעוניינים לשמוע עוד ? חייגו אלינו ל 09-7493161
    או מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר
    Quotation לקבלת הצעת מחיר

     

     

    Call Now Button דילוג לתוכן