• המדריך המלא לרכישת מכשיר להסרת שיער


    הסרת שיער, יחד עם שאר השירותים המוצעים בבית העסק שלך, הוא שירות המתבצע לאחר רכישת אמון הלקוח. חשוב מכך, הסרת שיער מתבצעת לאורך זמן ובעצם יוצרת קשר בינך לבין הלקוחות, קשר שקשה אבל חובה לשמר.

    שוק הסרת השיער בישראל

    שוק זה מגלגל כ- 27 מיליון ₪ בשנה, כאשר 70% הן צרכניות ו- 30% הם גברים הנהנים מן השירותים המוצעים. מגוון הטיפולים המוצעים, החברות המייבאות והקצב המואץ של הטכנולוגיה יוצרים תחרות ההולכת וגוברת.

    כקוסמטיקאית עלייך להתעדכן בכל מה שטרנדי כיום בשוק, להיות בעלת ניסיון, ומעל הכל עלייך לתת שירות איכותי וכמובן לספק ללקוחותיך את כל מה שצוין גם יחד – רצוי בזמן מועט ככל האפשר.

    אם כך, כיצד ניתן לבחור מכשיר הסרת שיער שיאפשר לך לעשות את הדברים הרבה יותר “טוב” בעסק שלך ולמנף את המימד האנושי שבשירות לצד שימוש בטכנולוגיה שבמכשור?

    אספנו כמה גורמים חשובים שיש לשים אליהם לב:

    נוח לך – מעולה ללקוחות

    הניסיון והשירות שלך ללקוחות נמדד כמובן בתוצאות, כדי להגיע לאלו חובה עליך להרגיש ביטחון בעצמך ובמכשור שרכשת – נוחות היא מילת המפתח, לך וללקוחותיך. כיום הטכנולוגיה מאפשרת לך לרכוש מכשיר שיהיה

    נוח לך:

    • קל לתפעול ובעל מערכת הפעלה נוחה לשליטה.
    • מכשיר המספק מגוון רחב של טיפולים משלימים.

    מעולה ללקוחות:

    • ללא שימוש בג’ל או ספריי – מרבית מכשירי הסרת השיער כוללים טיפולים אינטנסיביים של צריבת שורש השערה, השימוש בג’ל או ספריי  מוריד את האנרגיה. מכשירים ללא שימוש בג’ל הינם מכשירים מתקדמים יותר טכנולוגית וכמובן חוסכים ללקוח את חוסר הנעימות נוכח השימוש.
    • זמן טיפול מהיר.
    • ONE STOP SHOP– כל הטיפולים/שירותים במקום אחד.

    אחריות היא לא מילה גסה!

    ישנם המון משווקים, מייבאים וסוכני מכירות של מכשירים שונים להסרת שיער, חלקם חיקויים המגיעים לשוק מארצות המזרח. בדקו טוב טוב, כמה מהם מציעים אחריות – כמה באמת יכולים לספק אותה? בדקו אם ליצרן יש ביטוח על חבות המוצר, בדקו תו תקן (ולא טופס הגשת בקשה לתקן), אמינות תעודת האחריות והאם מדובר בחברה אמינה, יציבה ומבוססת עם ותק של מעל לעשור.
    כשם שאתם כבעלי עסק ונותני שירות שואפים להיות זמינים ללקוחות, עליכם לדרוש זאת מן החברה ממנה נרכש הציוד.

    טיפ חשוב: חברות רבות משווקות את הציוד שלהן במחיר יקר על מנת שזה ישליך על איכות המוצר – במרבית המקרים המחיר איננו תואם את יכולותיו.



    קנו כחול לבן!

    מבחינה טכנולוגית ידוע כי מדינת ישראל צועדת בראש ואף המובילה בעולם בתחום הטכנולוגיה הרפואית והאסתטית.
    קניית מכשיר הסרת שיער המיוצר “כחול לבן” בישראל, לא רק עוזרת לתעשייה או לחברה המייצרת, אלא עוזרת למשק הישראלי כולו, מייצרת מקומות עבודה ובעקיפין עוזרת גם לכם להגדיל את מעגל הלקוחות.

    אבל אם נעזוב רגע את הפטריוטיות בצד, כשקונים מוצר ישראלי מקבלים גם אחריות מתוקף כך שבסיס החברה נמצא כאן בישראל (יש למכשיר אבא ואמא), מקבלים מכשיר העומד בתו תקן ישראלי ומחמיר וכמובן אתם מקבלים כמובן שירות בשפה העברית.

    מכשיר אמין = לקוח מאמין

    ההחלטה בדבר קניית מכשיר הסרת שיער, מעבר להיבט הכספי או הטכנולוגי, אמורה להיות מונעת גם מההיבט הרגשי של הלקוחות שלכם. נוכח הטיפול האינטנסיבי, הציפייה לתוצאות וכפי שציינו גם השירות הניתן על ידכם, יש לבחור מכשיר הסרת שיער שילווה אתכם ואת הלקוחות שלכם לאורך זמן! מכשיר ש:

    • יגרום לכם וללקוחות שלכם להיות בטוחים בנעשה.
    • ייצור נאמנות וחוג לקוחות קבועים.
    • יהיה זמין עבורכם ובעיקר עבורם.
    Call Now Button דילוג לתוכן